Kelebek671 bence en mantıklısı bir şeker ölçüm cihazı alıp evde 1 hafta düzenli ölçüm yapmak. Hastaneye gidip açlık ve tokluk şekerine baktırdığınızda tam doğru sonuç çıkmıyor. Benim mesela hep iyi çıkıyordu hastanede ama şeker yüklemesi yaptırdım gebelik şekeri çıktı.
Tavsiyem ölçüm cihazı ile 1 hafta ölçüm. Sabah açlık bakılabilir düzenli. Bir de yemeklerden 1 saat ve 2 saat sonra ölçüm yapılıyor. Açken 95 in üstü , yemekten 1 Saat sonra 140 2. Saat sonra 120 nin üstü çıkıyorsa zaten doktor diyete yönlendiriyor ya da çok çok yüksekse insülin yazıyor. Ölçümleri dahiliye doktoruna gösterin.
Şeker önemli mi , kesinlikle önemli. Çünkü birden bebeğin kilosu çok artabilir, bebeğin suyu fazla olabilir, erken doğumu tetikleyebilir. Ya da bebeğin kan şekeriyle de oynarsınız. Her şeyi geçtim ben 5. Aydan beri diyet yapıyorum bu sayede aşırı kilo almadım, iyi ki şeker yüklemesi yaptırmışım diyorum. Çünkü kendimi tanıyorum yaptırmasam yemeye devam ederdim. Bazı insanlar şeker yüklemesini zararlı buluyor, ben de o yüzden size ölçüm yapın diye öneride bulundum. Bu da bi seçenek çünkü