Kelebek671 Merhaba arkadaşlar ben 25 haftalık oldum ama eşimle beraber aklımızdan yüzlerce isim geçmesine rağmen güzel ortak karar veremiyoruz sizce yeni dönem isimlerinden bildiğimiz güzel erkek isim var mı? 🫧🤍
ValideSultan Leontiine kızıma Deva koymayı düşünmüştüm ama sonra isimler karaktere etkiler diye vazgeçtim. Çocuğun herkesin her derdine deva olup kendini perişan etmesin diye düşündüm 😂😂😂 ama bence çok güzel isim
SuEr_Tu1512 Kelebek671 Bende 24 haftalık oldum, aklımda çok isimde yok. İlk oğlumun adı Tuğra, ona uygun birşeyler istiyorum. Aklımda sadece Göktuğ ve Buğra var. Bakalım hangisini koyarız🤷♀️
Leontiine ValideSultan ahahaha benimde aklıma o geldi ama biz eşimle daha ortada bebek düşüncesi bile yokken çok beğenmiştik deva ismini bir diziden duyduk öyle kaldı başka hiçbir isme de ısınamadık önüne isim ekledik sadece 🤣 güzel isim bencede ☺️
SuEr_Tu1512 ValideSultan Köyde yaşadığım için onunla dalga geçerler. Göktuğ bile koyma, söylemesi zor diyorlar☹️
Seval392 Kelebek671 biz talha koymayı düşürnütoruz ama sen yağız Umut arda Burak miraç Enes Rüzgar Ayaz Atlas
Esraerdgn95 @Kelebek671 merhaba 32+5 bende halen karar veremedik. Alparslan, Eymen, Asaf arasında gidip geliyoruz. Listemde beğendim ve sevdiğim diğer isimler Metehan Uraz Evren Ediz Kıvanç Yağız (benim eşim -ğ ötürü eledi) :D Enes Yusuf