Rmysa3535 Arkadaşım doğum yapıcak ama eşinin sigortası yok devlette yapacak doğumu sigorta olmadığı için devlet ücret alıyo demişler böyle bi bilgisi olan varmı?
SuEr_Tu1512 Rmysa3535 Geçen kontrole gittiğimde bir kadın kontrole gelmişti. Sigortası falan yoktu, o yüzden sıra vermemişlerdi. Ssk’ya gidip hamileyim diye başvurun yoksa bakınamazsınız falan demişlerdi ama doğum için bilmiyorum
tanyawon Rmysa3535 sgk ya gidip hamile oldugunu bildirmeli direkt analık hakkından faydalanır bende 1-2 ücret ödemiştim sonra gişedekiler bana bosuna para verme diyip onlar yönlendirmişti. Dogum için hiç bilmiyorum cüzi bi rakam istenebilir belki. Hastaneye sormak lazım. Ben özelde dogurmustum
umutluanneadayi Rmysa3535 2 ay önce doğum yaptım sigortamız yoktu para ödemedik şehir hastanesinde ve kontrollerde hiç para vermedim
Rmysa3535 SuEr_Tu1512 aaa bu kontrole gidiyo ama doğum için ücret ödersin dedikleri için merak etti bende sizlere soram dedim
2cocuk2kopek SuEr_Tu1512 hamileyim diye başvuru yapmasına gerek yok direk analık hakkından yararlanabiliyor
2baby1mom__ Doğum yaparken analık sigortası devreye giriyor, ama kontrol için ücret istemişlerdi bizden
SuEr_Tu1512 2cocuk2kopek Yararlanamamıştı işte sekreterler falan sskya gitceksin dediler bende şaşırdım, bilmediğim için
2baby1mom__ 2cocuk2kopek geçen yıl istenmişti devlet Hastanesi’nde hemde hiç cüzi bı rakam değildi ozelle eş değerdi ama sonrasında bı daha istenmedi
yasarceyda12 2cocuk2kopek 2cocuk2kopek maalesef canım doğumu bilmem ama geçen sene hamileyken eşimde bende sigortasızdık başlarda eşimin part sigortası vardı bursa şehir hastanesinde 300 tl para ödedim muayeneye
2cocuk2kopek SuEr_Tu1512 hayır benimde yok sigortam öyle bir saçmalık yok ben özelde bile analık hakkından yararlanıyorum .
Ozgemlym 2cocuk2kopek özelde nasıl yararlanıyorsunuz? Bende bağkur borcu nedeni ile normalde ücretli hastayım şuan devlette analık hakkından yararlanıyorum ama özelde hep sgksz ücret ödedim
2cocuk2kopek SuEr_Tu1512 valla 19. Haftama kadar devlete gittim şehir hastaneside dahil olmak üzere kuruş ödemedim. Sigorta yok mu diyorlar evet yok ama gebelik var diyorum. Özelde de sigortasız 2,5 kontrol ama gebelik olduğu için analık hakkıyla 1800 ödüyorum
mavikalpvemavikalp Rmysa3535 doğum için almıyorlar ama randevular için ufak ücretler alınıyor diye biliyorum Sskya gidip hamile olduğunu söylerse hamilelik sigortası oluyor