Cansuu33 InshaAllah hayirlisi sanada banada, ben Fransada yasiyorum burda doktorumda bana yemeyime dikkat etmemi, son 1 haftanida devamli konturelle giderek beklemek gerekdiyini soyledi, nts de yapdilar her sey simdilik normal, Allah hepimize kolaylik versin ☺️♥️