Bby21 Merhaba hanımlar dün doğum yaptım bir damla bile sütüm gelmedi çocuk emmek istiyor kavrıyor ama hiö sütüm yok erken doğumda değil 40+4 göğüs uçlarım yara oldu çok canım yanıyor ne yapmam gerekir başına gelen var mı hiç?
Fatma027 Bby21 Göğüs pompası bu durumda çok işe yarıyor. Göğüs ağrımadan sütü sağabilirsiniz. En azından gelip gelmediğini de görürsünüz
Berrakk39999 Bby21 benim de öyleydi 4.günümde sağa sağa getirttim hiç stres olmayın gelecek güzel beslenin dut kurusu yedim bolca bestlak damla kullandım çok su içtim göğsümün uçları paramparça ama sonunda geldi çok şükür sizin de gelecek inşallah
zynpknt Bby21 ilk 3-4 gün benimde 1 damla bile gelmemişti bebeğe mama takviyesi yapabilirsiniz ama yinede önce emzirin o emdikçe süt iner inşallah
269522 Bby21 canım hayırlı olsun öncelikle. Bazen süt hemen inmeyebiliyor benim de öyle oldu 3.gün de sütüm indi o yüzden mama vermekten çekinme ben vermedim ilk gün bebeğim sarılık oldu. Kaşık biberonla mama ver aç kalmasın. Sende sıcak duş alıp bolca masaj yap göğüslerine sağmaya çalış makinayla. En etkilisi sıcak suda masaj bol bol masaj yap iner merak etme bu süreçte bebek de aç kalmasın
Bby21 Berrakk39999 zynpknt ayy sonradan geldiğini duymak beni çok motive etti🥹🥹 yarın pompa alacağım fakat göğüs uçlarım çok kötü oldu canım çok yanıyor umarım pomoadan süt gelir
zynpknt Bby21 gelmezse de hiç üzülmeyin benim dediğim gibi pompayla da su bile gelmedi ilk 3-4 gün benim yara olmamıştı ama ucu olmadığı için silikon uçla emzirmiştim
hillykskd Bby21 canım ben çarşamba doğum yaptım. Gögüs uçlarım benimde fena . Pompa olarak mochinin manuel olanı al bi de bestlak al kesinlikle . İkisininde cok faydasını gördüm mochininlini gögüsün tamamına taktığın için uçlarını yara yapmıyor
2baby1mom__ Benimde 4. Gün inmişti sütüm çok normal bı durum illaki gelicek öyle düşün sakın stres yapma sitres yaptıkça gelmez bak sen bol sıvı tuket tahin helvası Felan ye bide sıcak su tut göğüslerine iner, bebeğini bol bol emzir emzirirken ay geldimi geliyor mu diye düşünme şuan geliyor doyuyor psikolojisine gir
Sena_sarac Bby21 ben doğum yapmadım hiç başıma da gelmedi henüz 34. Haftadayım sadece destek olmak istedim içinizi karartmayın kötü düşünceler o kara bulutlar hep daha fazlasını çağırıyor başımıza o yüzden iyi düşünün ona konsantre olun inşallah bebeğiniz hiç canınızı acıtmadan misler gibi emer en yakın zamanda ❤️
Guzelanne56 Bby21 hametan kullan hemen 1 günde iyi gelır, gümüş kapak al o da surtmesını engellıyor. Sık sık emzır ve sağ sağdıkça emzırdıkxe gelır. Sütüm 5 gün sonra geldı ve kızım 7 aydır sadece anne sütü alıyor korkma o yüzden.
mrp2023 Bby21 süt için yediklerinizi düzenleyin süt yapıcı şeyler yemeye çalışın, göğüs ucu yaralarına lansinoh krem, gümüş kapak bunlarla tedavi edebilirsiniz
Elifmammy Bby21 Bestlak damla öneririm aşırı süt getiriyor ve günde 3 litre su . Ben çok faydasını gördüm göğüs çatlağı için de garmastan pomat öneririm emzirdiğin göğse sürüp ağız mendiliyle göğsünü kapat nemli tutmaya çalış ki kuruyup da tekrar aynı acı yaşanmasın birdahaki emzirdiğinde de diğer göğsünden ver ve aynı işlemi tekrar et çabuk iyileşir inşallah
ayseekprr Bby21 bulursanız ayva çekirdeklerini bir miktar suya koyup jel kıvamına getirip ve göğüs uçlarınıza emzirmediğiniz zamanlarda sürün. Bu arada süt gelmemesini anlarım ama göğüs uçlarınız bu yüzden yara olmaz meme basını yanlış kavratmaktan olur. Emzirirken sadece ucunu değil koyu renkli kısmın çok geniş değilse hepsini ağzına almasını sağlayın. Yaradan kaynaklı enfeksiyon oluşmaması için mastit olmaması için ütülü sıcak havluyu göğsünüze kapatın
zeyka Bestlak damla günde 4-5 kere iç Tahin, tahin helvası, fıstık ezmesi üçlüsü süt için çok çok iyi Banyo da sıcak su tut gogusleriine ve göğüs uçlarına doğru yukaridan aşağıya doğru hafif hafif masaj yap Ve bebeğini göğsünde tut emmesede göğüs ucun ağzında dursun Göğüs yarası maalesef ilk dogumlardan sonra herkeste olur yasayan bilir Gerçekten zor ama geçiyor emdikçe farkedeceksin Hemen mamaya sarilma illla ki süt gelecek büyük kızım mamayla büyüdü küçük anne sütü aldı kesinlikle anne sütü vermeye çalış ikisini de yaşamış anne olarak tavsiyem aklında olsun
mavi407 Bby21 hayırlı olsun bebeğiniz sağlıkla büyüsün, benim de 22 günlük bebeğim var, meme uçlarım kabuklu yara olmuştu, çeşit çeşit de krem almıştım ama pek yararı olmadı, emzirme danışmanım tahinin üzerinde biriken yağı sür demişti o beni çok rahatlattı
leylasinan Bby21 ılık bir duş al süt kanalların açılır. Yaralar içinse göğsünden süt geldiği zaman memenin ucuna ve etrafına sür sürekli iyileştirir. Eğer iyileşme olmazsa sarımsağı döv biraz zeytinyağıyla karıştır krem gibi sür poşet bağla 1 haftada geçer inşallah. Ama bebeğe sütünü icirmeden önce iyice temizle