Sevimlianne_adayi Kırmızı kanama geldi 7-8 damla sonra kahverengiye döndp sildikçe geliyor şuan doktora geldim
bellaaaa Sevimlianne_adayi canım benim fazla mı streslisin acaba beta değerlerin güzelde artmış umarım kötü bişey yoktur
Sevimlianne_adayi bellaaaa kese yok göremediler ilk baş kanama geldi sonra kahverengiye döndğ ama keseyi göremediler tekrar kan istediler
Sevimlianne_adayi bellaaaa bilmiyorum bugün kırmızı kan ardından kahveeengilik geldi ulan kanama yok ama kahverengilik var yarın keseyi görmem lazım normalde bu değerde kese gözükür dedi
Busssra94 Sevimlianne_adayi beta 4000 di keseyi zar zor vajinal görmüştük sıkıntı yapmayın inşallah görünür sağ Salim kucağınıza alırsınız ❤️
Busssra94 baby0707 görünür büyük ihtimal değer yüksek çünkü normale göre hatta benim karnımdan görünmeyince şaşırmıştı doktor