QueenBahar_ Merhaba canım benim de 3 hamileliğim 🥹🥰 1 ve 2′de de aşermelerim oldu ama bu 3 de daha fazla oluyor İlk başlarda acı istiyordum durmadan turşu yiyordum Hatta tatlıdan nefret etmiştim şalgam çok aşerdim Hatta geçen gün bile aşerdim geçen gece de sabaha kadar Rüyamda erik gördüm ve Sabah ilk yaptığım eşime erik aldırmamak oldu 😅 dediğim gibi şalgamı Çok canım çekiyor durmadan içmek istiyorum başlarda tatlı istemiyordum şimdi çikolata da yiyorum yine böyle krizim tutuyor sanki gece yarısı çikolata arattırdım her yerde eşime en son benzinliğe gitmişti Hatta Dün 3 tane falan yedim Kendimi öyle durdurdum artık 🥹🥰 kahve delisiydim bayağı çok Türk kahvesi seven biriydim Ama şu an Türk kahvesinden bayağı tiksindim içemiyorum hani böyle her gün sabah gözümü açtığımda Hemen kahve içerdim Şimdi asla içemiyorum ne zaman geri dönerim bilmiyorum çay da havalar sıcak diye pek tercih etmiyoruz Bir iki gün önce eşim demlemişti içtik bakalım nasıl olacak çok merak ediyorum bu aşermeler devam edecek gibi 🥹😅🥰