Nisanda Bi lürtajım var kalbi durmuştu . Duphaston verdi adet oldum falan derken son adet tarıhımde yine kullandım aynı zamanda femara kullandım yumurta takibi yaptık.kendi çatladı ilişki günleri oldu.14 gün geçti çatlamadan sonra.kan verdim çıkmadı 3 temmuzda .adetim gecikti tabi yok umuduyla gittim ama iki gün önce bide bugğn beta baktırdım gebelık görünüyor ama daha kese falan yok tabi bu arada pcosum 3 yıldır beklıyoruz