Merak etmeyin en azından çaresi olan bir tanı. Bende her yolu denedim. Tüp bebekle ilk denemede oldu. Şimdi sorsalar ne aşılama yapardım ne 5-6 kez çatlatma iğneleri,letuları bilmem neleri. Denemeden de bilemiyoruz ne yazık ki. Ama en azından kendinizi şu şekilde rahatlatın. Tüp bebekte avantajım çok yumurtam çok diyip stresinizi azaltın. Sebepsiz infertilite ya da amh düşüklüğü olanlar daha çok zorlanıyor inanın.