Saçlarım belimden aşağı indi ve daha 20 haftalığım, korkudan ben de kestiremedim sürekli tepede topuz şeklinde takılıyorum ama fenalık geldi, bir bu kadar daha bekleyebilir miyim bilmiyorum, lohusalıkta kestirilebiliyor mu? Doğum yapar yapmaz makası elime alıp kırpacağım sanırım bu gidişle 😂