aslygtt Selam arkadaşlar. Doktor isteği üzerine Evolvıa rp1 mamayı kullanmaya başladım bebeğimde. Mama biberonda topak topak oluyor anlam veremiyorum. Başına gelen varmı acaba neden topaklanıyor