Merhaba
Küçük bir kanama alanım varmış doktorum önemli degil dedi ama lekelenmem olduğu için fitil kullan ve istirahat et dedi.
Sürekli yatmam mi gerekiyor arada oturup, yemek yapsam bulaşıkları toplasam mesela budami zararlı anlamadım tam istirahat kısmını 🙄