Kizlar dün ve bugün adet günüm ama olmadım test yaptım öğlen 13.30 da negatif 1 haftayı geçti bel ve kasik ağrım var arada göğsüm sizliyo hamile olsaydım testte çıkardı diye düşünüyorum ama yine de hamile gibi hissediyorum kendimi negatif ama sizce hamile olabilir miyim ya yarın olmazsam kan versem çıkar mi