Kızlar ilk doğumumda karnımda kasılmam hiç olmamıştı. Belime atmıştı ağrısı. O sebeple kasılma nedir ayırt anlayamıyorum. Şimdi 37 haftalığım bebek karnımda taş gibi oluyor. Önce hafif bi hareket ediyor sonra taş gibi oluyor karnım canım acıyor. Hastaneye gitsem mi? Önemli bir durum mu bu?