Bende de olmuştu sorun olmadı sonrasında eğer doktor progestan yazarsa dikkatli ol profesörler zatarlı olduğunu söylüyor duphaston var o zararsız bende sonra bir kaç kere daha oldu ama ilaç kullanmadım kendiliğinden geçti kanama çok az olunca habayla temas edene kadar kahverengileşiyor ama doktor nedeni tam olarak bilinmez dedi stres olma