Uzra Merhaba size danışmak istediğim bir konu var şuan Kıbrıs tayım Doğum Nisan da inş ,Özel hastanede Doğum yapacağım odanın süslenmesi hastaneye ait ben hediyelik magnet ,çikolata yaptırma konusunda kararsız kaldım pek tanıdık yok burada zaten sizce yaptırmalı mıyım eşim gerek yok diyor
[silindi] Uzra ben gereksiz buluyorum zaten hastaneye kimse gelmez diye mevlut için yaptırmayı dusunuyorum yinede sizin tercihiniz
Selim_Alparslan Uzra ben yaptırdım ama evime gelenler için yaptırdım hastaneye götürmeyeceğim gereksiz bencede. Evime gelcek benim misafirlerim bebek görmeye evde masa süsleyeceğim daha mantıklı
Hayale Uzra valla ben cok gereksiz buliyorum hastaneyi süslemeyi gereksiz yere masraf. Oraya verdiyim parayla evimi suslerim bir ihtiyacimi oderim yinede sen bilirsin
Elifemrah kalabalık olur çocuklar olur diye ben mevlütte masa hazırlamayı falan düşünmüyorum. Bu yüzden hastanede yapicam. En azından resim cekilmek için aile olarak. Ben bebek kolanyasi magnet çikolata yaptirdim. Hastanede olunca adet sayılarını az tuttum. Yakınlarıma versem yeter