Bugün ilk defa transfer sonrası işe gittim. Beni ilaçlar çok etkiliyor sanırım doğru düzgün iş yapmadığım halde hiç halim yoktu. Nöbete devam edemedim. İyi ki etmemişim eve geldiğimde açık kahverengi lekelenmelerim oldu. Hafif kasık ağrılarım var. Yine rapor alıcam sanırım. Bu ilaçlar sizi de çok etkiliyor mu progestan fitil ve dex sonrası resmen birileri bir şey diyor ama ne diyor gibi oluyorum flu bi kafa 🫠 kaç hafta devam edicez bu ilaçlara 🥲