Senayerva 6 haftalık hamileyim az önce doktordan geldim karından ultrason ile keseyi göremedi sadece çok küçük bişey var ama emin değilim gibi bişeler dedi yarın gel vajinal usg yapalım dedi ama ben vajinal usg istemiyorum kötü deneyim yaşayanlar var sizce ne yapmalıyım
Sever Senayerva canım bende ilk onunla bakıldım mecburen ilk görünmediği durumlarda öyle bakabiliyor kendini asla kasma ben kastım kanamam oldu
Moondem Senayerva benim bebeğim 11 haftalikken ultrasonda gozuktu dr dis gebelik mi diye 9. Haftada vajinadan bakmisti .. dis gebelik degil dedi galiba biraz kilolu oldugun icin bebek gozukmedi dedi ama 11 de gordum bence panikleme :)
esractn Senayerva alttan muayenenin bi sakincası yok. Banada 5+3de alttan bakıldı iki kese gözükünce kalp atışını duymak icin. Sonrasında hastanede yattım 2gunde 1 alttan bakıldı sürekli 10uncu haftama kadar
Yurdanur Beklemeni öneririm benim 7.haftada göründü henüz kalp atışı dahi yoktu 5.6. Haftalarda gittiğimde doktorum hep bekleyelim normal dedi geç döllenmeymiş o yüzden geç gördük şuan çok şükür hiç bi sıkıntımız yok 5.ayımıza girdik
Nazkayra Senayerva benimde surekli onunla bakildi kasacak veya korkacak bisi olsa doktorlar yapmaz rahat ol bence
Rnhndkzn Senayerva 10 hafta vajinal ultrason yapıldı 20. Haftadayım. Ben bi sorun yaşamadım. Hatta başta korkmuştum ama doktorum bi sakincası olmadığını sölemişti
Askkokuluyavrum Senayerva bende öyle yaptırdım canim bende kese görünmüştü ama kalp atışı net duymak icin alttan usg yapıldı
ikicocuklubiranne Senayerva benim kesemde görünmedi canım vajinal ultrasonla baktı bir sorun olmadı canım
Destina21 Senayerva ya vajinal bakicaklar ya da biraz zaman geçtikten sonra tekrar karından baktiricaksin görünecek mi diye
mrsdoruk Senayerva vajinal kontrol sanırım sizin de hafıza ızda düsük olarak nitelendiriliyo ama vajinalden korkmayın ilk haftalar da en iyi kontrol vajinal yolla oluyo ilk 12 hafta vajinal kontrol oldum hicte bi sorun olmadı
Sonkayalar Senayerva banada baktılar canım hıcte bı sıkıntı olmadı ya olsa doktorlar bakarmı ne alaka yanı ınanma sen oyle seylere canım ıkız gebeyım ben 32+5 haftalıgm keslerım gorundu bebek yok bos dedıler kac kere bakıldım yanı cok sukur o sekılde goruldu
Burcak61 Senayerva ben de gebeliğimin en başlarında vajinal ultrasonagirmiştim hiç bişe de olmadı bebeğin için gerekiyorsa gir yapacak bişe yok