Gulnar44 canım sancı geldiği zaman suya koyuyorsun o suda açıldığı zaman şeninde açılman oluyo doğum dan sonra sudan çıkartıyorsun o kapandıkça sende iyileşiyorsun diye rivayet var elimde var ama ilk bebişimde denememiştim sadece doğumdan sonra kaynatıp suyunu içtim oda süt yapıyormuş bilemedim yaradı mı diye zaten sütüm çok değildi