momBg monicaa bende kimyasal geçirdim canım direk tekrar hamile kalmana çok sevindim kanama leke yoksa sağlıkla yükselir bence 🎀
Rusapolat Hayırlı olsun 🥹🦋 sağlıkla gelsin minişşş. Ben 45 le öğrenmiştim düşün 😂😂🧡 şimdi 22 haftalık olduk. Darısı başına olsun inşallah
monicaa Rusapolat ayyyy gerçekten miiii sende sağlıklı bir şekilde al bebeğini kucağına çiçeğim çok mutlu etti mesajın 🪻💝
Asli96 monicaa adet günün gectı ama demı degerın yukselır o zaman bence hemen bı test yap bende merak ettim eğer varsa sağlıkla gelsin bebiş kucağına almak nasıp olsun 🌸
Rusapolat monicaa ne mutlu bana. Değer düşük diye takılma. Büyüdükçe değer de artıyor. İnanıyorum kiiii sağlıkla gelecek beben. (İçimden kız geçti neden bilmiyorum ) 🥹🖤
Mervee3108 monicaa hayırlı olsun canm bnde Perşembe günü kan vermiştim 102 çıkmıştı bugn tekrar verdm bakalm sonucu beklm bnde griptm atom çayı felan içmiştm inşallah sıkıntı olmaz
monicaa Mervee3108 oyy çiçeğimm hayırlı olsun seninde bebişin ikimizde sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🌷
monicaa Rusapolat ayy inşallah çok istiyorum kız olsun ama sağlıklı olsun tabi senin hislerine güveniyorum bende 💝
monicaa Asli96 kan 140 şekerim var yani iki gün sonra tekrar kan vereceğim o zaman sağlıklı olup olmadığı anlaşılacak teşekkür ederim 🌷