Eşim normalde hiç böyle şeyler yapmazdı ama bi tane sitede dolandırılmış ve kredi çekip parayı yatırmış oraya çektiği kredide 500.000 tl ordan gelecek parayla kapatırım diye yapmış. Bi kaç gün oluyor bana anlatalı ödeyemem sigortasız işte çalışırım diyor. Baya sorunlar yaşadık iki gündür daha yeni kendime geldim. Daha çok yeni hamileyim ve 5 yaşında kızımız var sizce ne yapmalıyım bir akıl verin