Bbgg Kızlar selamlar 7. Haftaya girdik hatta bugün kalp atışını duyduk çok mutluydum . Sonrasında ailemin yanına geldim biraz alınganım kafaya da takıyorum bazı şeyleri , biraz ağladım ve streslendim açıkçası . Bebeğime bir şey olmaz umarım
Busranur_mnts Bbgg ay aynı tür postu şimdi de ben açmıştım ailevi olayların mağduru olarak ben de bu hafta stres yaptım ağlamıyorum ama sinirleniyorum ben de cuma gidicem kalp atışına etkilenir mi diye korkuyorum 8+5im
Bbgg Busranur_mnts of ben de çok korkuyorum. Sürekli bebeğimi görmek istiyorum ya . Daha bugün gittik doktor 1 ay sonrasına randevu verdi şimdi nasıl dayanayım 🥺 umarım bebeklerimiz iyidir
Bbgg Busranur_mnts inşallah duyarsınız miniğin kalbini , Rabbim bu süreçte olan herkesin işini rast getirsin . Ben çok paniğim her gün kafama takıcak bir şey buluyorum
Busranur_mnts Bbgg amin canımm streslenmemek lazım ama hayat işte imtihanlar oluyor illaki sağlıkla büyüsünler inşallah
Goncaaaalm Bbgg benden daha stres yapani yoktur heralde benim dertler daha cozumsuz ve caresiz durumdayken bisey olmiyrsa olmaz boyle dusunmeyin cocugun yasayacagi varsa yasar zaten
Bbgg Goncaaaalm bi nebze olsun rahatladım 🥺 annelik duygusu nasıl bir şey böyle onun için yaşıyorsun hayatını ona endeksliyorsun, Allah herkesin işini rast getirsin