gullcee ben 2 ay duphaston kullanmıştım. Adet için değil de bebek olursa tutunsun diye vermişti doktor. Adetlerim günü gününedir hep. Ama duphaston bütün dengemi bozdu adetim 7 gün gecikti. Bi sonraki ay 2 gün gecikti. Ondan sonraki ayda ise bıraktım ilacı tamamen kullanmadım. Ve ayda 2 kere regl oldum ilacı kullanmadığım halde. Bende çok yan etki yaptı maalesef😞