Merhabalar. Bn 7+2 de gitmiştim kese var ama bebek yok demişti. 1 hafta sonra gel oluşmamışsa kürtaj yapacağız dedi o bir hafta resmen işkence gibiydi haftası dolunca gittim meğerse geç döllenme olmuş çok şükür. Kalp atışını aldık. Sizinde öyle olabilir. Bn iki oğlumu 6 haftalikken kslp atışını almıştık. Ama her bebegin gelişimi farklı oluyor sıkmayın canınızı üzülmeyin. İnş gidince kalp atışını alırsınız