H-a-t-i-c-e Evet arkadaşlar heyecanlı bekleyiş sona erdim hayırlısı ile cinsiyetimizi öğrendim ve buradaki tüm tahminler yanlış oldu herkes erkek dedi çevrem burası ama Allah’ın izni ile kızım oluyor 🌸🥰🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Zeliha_plt38 H-a-t-i-c-e 11-12. Haftadan ultrason fotoğrafı var mı canım Hayırlı olsun bu arada sağlıkla al kucağına kızını 🩷🤭
aysebilge H-a-t-i-c-e hayırlı olsun sağlıkla gelsin,inşallah vatanına milletine annesine babasına faydalı güzel bir kız olur:)) benimde kızım oluyor bugün öğrendim,bir oğlum vardı şimdi başka bir duyguyu tadicam heycanliyiim.
H-a-t-i-c-e Zeliha_plt38 Allah razı olsun evde var fakat dışardayım şuan 🥹 ilk ultrasonda karından herkes erkek demişti his olarak fakat kızım olcak Allahım sağlıkla kucağıma alayım kız erkek önemli değil 🥰
Zeliha_plt38 H-a-t-i-c-e sağlıklı olsun da önemli olan o tabi canım bende 12. Haftaya girdim de perşembe kontrolüm var cinsiyeti öğrencez inşallah ultrason fotoğrafı falan karşılaştırıyorum canım ondan istedim 😂🤭
H-a-t-i-c-e Zeliha_plt38 canım hayırlı olsun Allahım sağ sağlım kucağına almayı nasip etsin bana 12 haftada doktorum söylemedi 16+6 da öğrendim ben
H-a-t-i-c-e aysebilge Allahım dağ sağlım kucağımıza almayı nasip etsin çok sevindim Allahım dileyen isteyen herkese nasip etsin benim de ilk gebeliğim 🥰
H-a-t-i-c-e Ayseerd Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin kız olmuş erkek olmuş hiç önemi yok 🥰🌸