Kızlar selam, dogum yapan yapamayan bekleyen anneler ☺
38olduk bız.
Sabahtan berı felan haraketleri az duydum hıssetmedım. Öğlen sancım vardı, baya uyudum oğlum yatarken. Endişe oldum belki bişeyler yedım ama takıp edıcem gene.
Yarın, kontrol var dogrusu hayır’lısı bakalım.. İnsan karnını dokununca anında duyar ya bızımkı baş asagı dönmüş çoktan 35lerde de.. Nasıldım sanırım korku oldum dye takıp edicem dua edın, bısey olmasın..