Annesii66 Kızlar giden var mı Ayşegül Özlem Orbay’a gidiyordum ama ya randevu saati yerinde olmuyor ya tahlil isteyip izine çıkıyor anlamadım başka doktora gitmek istiyorum gidip memnun kaldığınız bir doktor var mı bu hastanede
Biranneikibebe Annesii66 bugün acil polikliniğindeydi gittim çok ilgilenmedi anlık durummu genel mi bilmiyorum çok hızlı bir muayene oldu halbuki açılmam ve serviks kısalığım vardı ama karnımdan ultrasonla bebeğe baktı sadece
Glsahe Annesii66 Ay içerisinde sık sık bakıyorum mhrsden özellikle sabah 10 olmadan 09.58 gibi MHRS şifreniz varsa sisteme girin ya da 182 yi arayın saat 10da güncelleniyor çünkü randevular hiç olmadı talepte oluşturabilirsiniz uygun randevu olduğunda mesaj geliyor talep üzerine yanlış hatırlamıyorsam 10-15 dakika süreniz oluyor ve randevuyu alıyorsunuz.
Glsahe Annesii66 Rica ederim mutlaka deneyin bulmamanız imkansız diyebilirim sağlıkla kolaylıkla gelsin bebeğiniz 🤲🏻🥰
NoName_ Annesii66 gebe kalmadan önce muayene oldum,bir kere de gebe kaldıktan sonra şehir hastanesinin acilinde denk geldim☺️şuanda doktorum burçin öğretmenler yılmaz çok memnunum ama emine bihter gündoğdu da çok iyi
Fahriye41 Biranneikibebe çok güler yüzlü biri ben cinsiyeti çok merak etmiştim sağolsun 10dk uğraştı baya güzel ilgilendi çok samimi gelmişti çoğu doktor tenezzül edip ne fotoğraf verir ne de net bilgi verir başından gönderir