Öncelikle başınız sağolsun Rabbim sabırlar versin.. Annemi kaybedeli 4 sene olacak o benim hem annem hem babamdı kurban bayramının ikinci günü aniden kalp krizi geçirdi 12 günlük yaşam mücadelesini kaybetti .. O dönem 26 yaşındaydım neyseki eşim hayatımdaydı o dönem mecburen birşeylere tutunmak zorunda olduğumu farkettim ve eşime tutundum içimdeki ateş köze dönüştü tabi ki annemin eksikliği geçmiyor en mutlu anımda da en kötü anımdada annemi arıyorum yanımda ama ölümü kabulleniyor işte insan annemden sonra ailemizde eksilmeler çoğalmalar yaşandı hayat bu nefes aldığımız sürece yaşamaya mecburuz işte .. Çocuklarınız size ilaç olacaktır kendinize biraz zaman verin tabi ama yaşamdan asla vazgeçmeyin babanızda böyle olsun istemezdi Allah verdi Allah aldı takdir ilahi kendinizi yıpratmayın 😔