Kızlar 16.haftaya girdim ama hala karın ağrım var hiç geçmiyor gebeliğin başından beri sürekli karın ağrısı çekiyorum bebeği taşımakta zorlanıyor gibi sanki. Karnım yırtılacak gibi hissediyorum etrafıma bakıyorum hamile arkadaşlarımın hepsi düğmeli pantolon giyiyor gayet rahatlar ve rahat yürüyorlar ben penguen gibi yürüyorum resmen gebeliğimin ilk başından beri de düğmeli pantolonlarım karnımı çok acıttığından beli lastikli rahat pantolonlara geçmiştim benim gibi olan var mı aranızda daha ne kadar sürecek bu karın ağrısı 😔