3_bebelianne Daisyy000 Aras Ege bence benim oğluşumunda adı Aras hem tatlı yaramaz hem uslu bir çocuk yerine göre 🙈
Mutlu_Bir_Anne3 Daisyy000 Aras tek başına daha güzel bence. Benim oğlumun da ismi Aras 😍 sağlıkla alın kucağınıza 🌸
Daisyy000 3_bebelianne Allah bağışlasın🌸 İlk oğlumda tatlı yaramazlardan bakalım ikisi nasıl olacak 😂
Daisyy000 Mutlu_Bir_Anne3 Amin inşallah 🌸 2 ismin enerjisinin daha yüksek olduğunu düşünüyorum🤭 O yüzden 2 isim istiyorum