Beyzanur12 Kızlar 21. Haftadayım bi yandan enfeksiyonum bi yandan mantarım var. Nasıl halledicem bilmiyorum. 3 kere antibiyotik kullandım tekrar kullanmak istemiyorum açıkçası 🥺 bu sorunu yaşayan ve kurtulan var mı ? Neler yapabilirim sizce
Ayhande Beyzanur12 Ketoral diye bi fitil var bulursanız eğer bi tane atın 8 ay boyunca mantar çektim son ay doktorumu değiştim bu fitili önerdi keşke bunu aldaydın dedi ve hiç olamadım gynomexlinxl kullandım hep 10 günde bir tekrar etti bu fitil harika Ketoral ❤️❤️
Merida06 Beyzanur12 banada Gynomax xl verdi ama kullanmaya korkuyorum vajinal fitil çünkü zararı olursa diye
Ummugul98 Merhaba condition ha verdi doktorum ama benimde hala tam geçmedi mantarım çözüm bulan olursa paylaşırsa çok sevinirim