Merhaba şehir hastanesinde doğum yapacağım riskli gebelik geçiriyorum yaş tansiyon ve kalp kapağında hafif orta kaçak var. Kardiyoloji iki doğum şeklinide uygun görüyor. Daha önce bir normal doğum yaptım. Sorum şu şehir hastnaesine açılma ile gidersem tansiyonum yüksekse o anda sezeryan yaparlar mı yoksa normal doğumla mı ilerlemeye çalışırlar