Merhaba oğlum bir haftaya yakındır küvözde ilk başta solunum problemi vardı ama o geçti şimdi ise 2-3 gündür sarılıktan başka problemi yok ve sarılık için küvezde tuttuğunu söyledi doktor. Sarılıkta sürekli beslenmesi gerekiyor ama küvezde 3 saatte bir beslenme yapıyorlar. Mavi ışık veriyorlar ama taburcu olup benim daha sık beslemem daha iyi olmaz mıydı yani imza verip almalı mıyım sizce