FatmaZehra06 23 haziranda başladım, ilk deneyimimiz, 2 adet dünlendirecekler ağustos sonu transfer olacağım inşallah çok heycanlıyım şuana kadar çok güzel yönettim süreci ağlamadan, strese girmeden de tüp bebek yaptıralım dediğinde afallamadım bile o an bir güç aydınlanma geldi artık vucudumu üzemezdim, inşallah bekleyen herkes güzel haberi alsın🧿♥️