15+4′teyim bende sabahları aşırı iştahsızım gebeliğin ilk zamanlarından bu haftalara kadar. 52 kilo ile hamile kaldım ve hala aynıyım arada 50 kilolara düşüyorum tekrar 52ye çıkıyorum ama ilk kilomu geçemedim bende meraktayım ne zaman iştahım açılacak ve kilo alacağım diye umarım bebiş kilo alıyordur etkilenmiyor dur. 12 haftalıkkan doktora sorduğumda normal ve şuan için bir sorun olmadığını söylemişti