asena9 19 Temmuza gün aldım kızlar çook heyecanlıyım 38+1 de doğmuş olacak oğlum, var mı aynı gün doğuracağımız anneler 🥲🥲
asena9 Ssvd yapabilirmiyim diye sordum bi cesaretle doktoruma, çatı muayenesi yaptı ilkinde çatı darlığından sezaryen olmuştu bunda yapabilirsin çatın gayet iyi dedi doktor ama vazgeçtim çok acıdı 🥲😓
asena9 aysgl3306 amiinn canım inşallah, ayy sen daha başındasın Allah gönlünüze göre versin sağlıkla koalylıkla gelsin sizinde ☺️
Mumi Benim ne zaman doguracagim belli değil 19 temmuzda 37+6 olcam😄 hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah
Suheyle1 asena9 ayt bana da 19 temmuza gün verebiliriz demişti sonra hesapladı 37+1 oluyor bebek beklerse biz bir hafta daha bekler 26sında alırıız dedi 🥹 19u da 10.evlilik yıl dönümümüze denk geliyordu😂
asena9 Suheyle1 yaa kısmet kuzum belki kendi gelmek ister o gün hiiç belli olmaz sağlıkla kolaylıkla gelsin de ☺️🤍 bizde baba fanatik fenerli olduğu için 19.07 istedik 😂😂
Suheyle1 asena9 ahah ben evlendikten 1 sene sonra onun 19.07 oldugunu fark etmiştim stresten hiç aklımıza gelmemişti😂