Merhaba kızlar, canım biraz sıkkın sizle de paylaşmak istedim burda herkes birbirine destek oluyor sagolsun. Ben şu an 23 haftalik hamileyim, hamile kalmadan önce 54.5 falandım. İlk 4 ayda 4 kilo almıştım zaten, halbuki 13. Haftaya kadar çok halsiz ve mide bulantısı çekmiştim yiyebildiklerim sınırlıydı çoğu kişi gibi ama ne hikmetse 4 kilo almıştım bile. Bugün tartıldım 62.8 olmuşum 8 kilo almışım yani. 3 haftada 2 kiloyu nasil aldim bilmiyorum paketli gıda da yemiyorum evde yiyorum hep arada tatlı da yedigim oluyor ama hiç abartmıyorum gerçekten her gün yediklerimi de not ediyorum yani. Günlük 1 saat de yürüyorum 2 haftadır. Tabiki hamileyiz kilo alacağız da bu kadar hızlı normal mi ya daha 23. Haftada şimdiden böyle napicam bilmiyorum. Doğuma +10 kiloyla girdim diyenler neler yapıyor acaba bebek de küçük kalsın istemiyorum ama kendimi de düşünüyorum.