Ofinisss Kızım doğum pozisyonuna geçmiş ve rahim ağzı kısalığı başlamış. Böyle erken doğum riski olup süreci atlatanlar yardımcı olabilir mi? Çok kaygılıyım maalesef :/
Sedefkitir Ofinisss benimde ilk kızım 20 haftada bas aşağı kanala yakındır doktorum rahim kalınlaştığını vermişti fitil kullanmıştım bide çok yormamıştım kendimi 39 hafta da doğdu
Miniginannesiiii1111 Ofinisss benim ilk oğlumda 25. Haftada pozisyon almıştı ama bende kısalma yoktu 38+2 doğumum olmuştu stres olmayın rabbim esirgesin
Ofinisss @Guzel_bebem Biliyorum ama normalde 30. Haftada olan kısalık 26. Haftada yaşandığı için doktor fitil ve yatış verdi..
Ofinisss @Miniginannesiiii1111 Darısı benim yavruma da olur inşallah ama pozisyon dışında doğmaya çalışıyor hareketleri bu yönde
Miniginannesiiii1111 Ofinisss sağ salim kavuşun inşallah stres olmayin herşeyin çözümü var elbet düzelir
myangelson Ofinisss stresten uzak durmanız lazım. Doktor muhtemelen ilaç ve istirahat vermiştir doktorunuzu dinleyin ilaçları aksatmayin. Mutlaka yatın yemek yapmaktan falan birşey olmaz diye düşünmeyin. Bol su için
ikincibahar_08 Kızıma hamileyken 27. Haftada 3 cm açılmam oldu bebek doğum pozisyonu almıştı 5 gün hastanede yattım sonra 40+5 te doğdu
Mavro Bol su iç. Tuvalet dışında yataktan kalkma bol bol yat dinlen. Tabi doktorun en doğru bilgileri verir sana.