Merhaba geçmiş olsun. Benim de kısalığım var aynı santimlerde. Birkaç gün hastane yatışı verildi. Ardından progestan başlandı. Şuan kullanmaya devam ediyorum. Ve kendimi yormamaya dikkat ediyorum. Genelde yatmaya çalışıyorum. Rahme baskı yapmamak önemli bu yüzden ayaklarınızı uzatarak dinlenin sürekli mümkünse.
Evet riskli bir durummuş ben de öğrendiğimde çok stres yaşadım. Ama aynı durumu yaşayıp ileriki haftaları görenler çok fazla. Sürekli aynı hızda kısalacak diye bir durum yokmuş
Allah sağlıkla kavuştursun hepimizi, siz de dua edin bol bol, ben sizin için edeceğim 🙏🏻