Busranur_mnts Lovebaby27 canım kişiden kişiye değişir eğer tüpler kaplaıysa ilaç baskı yaptığı için açılırken ağrıyormuş benim bi sıkıntım yoktun sadece kateteri sokarken rahim ağzından girince acıdı o da geçti hemen
Lovebaby27 Busranur_mnts anladım çok teşekkür ederim bilgi için 3.tedavimdeyim haftaya belli olucak eğer olumsuz olursa bu tedavimde o zaman rahim filimi dedi araştırma yapıyorum önden 😊
Busranur_mnts Lovebaby27 sağlıkla kolaylıkla olsun inşallah ilaç tedavisi mi ben başta hsg çekilmiştim 3. klomen kullanımında gebelik oluştu <3
mrp2023 Lovebaby27 anestezi almaya gerek yok bence ben almamıştım bide gereksiz pahalı gibi 10-15 bin normalidir
Lovebaby27 Busranur_mnts 1) Tedavim Klomenle olumsuz sonuçlandı 2)Tedavim Letu olumsuz sonuçlandı 3)Tedavim Femara beklememedeyim inşallah olumlu sonuçlanırda rahim filimine gerek kalmaz ☺️
summmmm Lovebaby27 canım hiç gerek yok o kadar paraya kadınlara takılan spekturum bence daha cok acıyor ben ilaç sıkarken bile hissetmedim
mrp2023 Lovebaby27 başka yerlerdende fiyat al canım olmadı çevre illere bak yazık yani cok yüksek fiyat
Busranur_mnts Lovebaby27 ay inşallah canım benim ilk klomen düşü oldu 2. olumsuz 3. de gebelik oluştu ama daha kalp atışını duyamadım endişeliyim ister istemez
Lovebaby27 Busranur_mnts ister istemez endişe oluyor inşallah kalp atışlarını en kısa zamanda duyarsınız inşallah bende hayırlı haberi alırım
Kadermiray Lovebaby27 bu arada rahim filmi gebelik kolaylaştırıyor 2 ay sonra kimyasal da olsa gördüm şimdi 5 ayım tedavi gördüm umudum yok ama umarım işe yarar