Saraylokumu Kızlar doğumuma az kaldı yavaştan başlıcam bebeğimin kıyafetlerini yıkayıp ütülemeye 🙈Ama kaç derecede yıkamam gerekiyor bilmiyorum. Ya da beyazları renklilerle yıkasam birşey olur mu ? Bu konu hakkında tecrübeli anneler bilgi verir misiniz 🥰🫶🏼
Herseydenbiktim Saraylokumu Ay bunu bende merak ediyordum hatta bir iki haftaya post acacaktim hepsini bir mi yikamaliyim nnasil olacak diye, bekleyeyim burada💖
busenaz68 Saraylokumu Merhabalarr.🙋 Koyu renkleri ayrı, açık pembe, bej, açık gri olanları beyazlarla birlikte yıkadım birşey olmadı. 30°-30dk olacak şekilde yıkadım ve kuruttum. İkinci gebeliğim ilkinde de aynı şekilde yikamistim sorun olmadı. ❤️
papatyakokulugece Saraylokumu solma ihtimali varsa ayır tabi kırk derece mix de yıkamıstım bir saatlikti
Herseydenbiktim Saraylokumu 30+6, 31 oldu diyebilirim 🥺🥺 bak sorunca panikledim korkum basladi 😂😂 hafta olarak hesaplarsam strese giriyorum 2 ay var böyle diyince rahatlıyorum
Saraylokumu Herseydenbiktim Sağlıcakla kucağına al inşAllah 🥰 Bende 34+0 beni de ufak ufak korku sardı sürekli doğum vlogları izliyorum
Herseydenbiktim Saraylokumu Ay hepimiz sağlıcakla alalım bebeklerimizi, sakin olacaz hallederiz her şeyi inşAllah🎀
Melickaya Saraylokumu yine renklerine göre ayırmanızı öneririm. Hassas yıkamada 30° de 600 devirde yıkamanız gerekiyor. Bebek deterjanı kullanın. Yıkamadan önce makinanızı 1 kere 1 saatlik programda boş çalıştırarak temizlemelisiniz. Açık havada kurutmalısınız. Ardından ütülemelisiniz 🥰
Saraylokumu Melickaya Çok teşekkür ederimm 🫶🏼 Renklerine göre derken koyu renkliler açık renkliler ve beyazlar olarak mı
asena9 Saraylokumu hassas ayarda 30 derece 800 devirde yıkama yapabilirsin kuzum ayırmayada gerek yok düşük sıcaklıkta yıkandığı için renk çıkmıyor iki çocuğumda böyle yaptım sorun olmadı ☺️
Sila41_ Saraylokumu ayrı yıkadım ben 30 derecede kısa programda yeterli olur zaten kirli ddpil kıyafetler tozu gitsin kokusu depişsin diye yıkanıyor ilk