Celiko canım ben Şubat ayında doğum yaptım ama belki yardımım olur yazayım
1)emzik ve biberon aldım ben çok rahat ettim , sütüm gelmedi biberonla verdim mamayı sonra sütüm gelince reddetmeden memeye geçti zaten
2) kendime yüksek bel ve beli sıkı olmayan iç çamaşırı aldım çünkü dikiş yerini sıkmasın istedim
3) elbise şeklinde pijama aldim (büyük rahatlık)
4) depend aldım bol bol kanamam vardi biraz
5 bol atlet aldim hastane zaten sıcak, sürekli degistim
6) terlik aldım
7) rezene , kayisi hoşafı ve dut kurusu süt yaptığı için yanima aldim
8) süt sağma pompasi
9) göğüs ucu kremi
10) gümüş kapak
Bunlar kendime aldıklarım, bebise de
1) 2 adet hastane çıkışı set
2) ince muslin kundak
3) İnce boydan zıbın 2 tane
4)bez , ıslak mendil vs
Şimdilik aklıma bunlar geldi sorun olursa yine cevaplarım 🌸 sağlıkla al kucağına ❤️