mervee123_ Kızlar bir arkadaşımın ablası 7 aylık hamile ve bebeği kakasını yapmış zehirleme durumu var yaşayan var mı bilgi verebilir mi
susaMom_ mervee123_ Sezeryan planlanmalı hemen hem bebeği hemde kendisinin zehirlenme ihtimali yüksek her ihtimale karşı küvezde bebek anne de hastanede bir süre tutulmalı antibiyotik tedavisi uygulanır duruma göre
papatyakokulugece mervee123_ sezeryanla alınması gerek tabi zehırleme ihtimali var benim Kırkıncı haftada yapmıştı acil sezeryan verdi doktor çok riskli diye apar topar aldı
mervee123_ papatyakokulugece anladım ona da sezeryan denilmiş peki bebeğin durumu nasıldı küveze alındı mı sonraki süreç nasıldı
papatyakokulugece mervee123_ kuveze falan girmedi kuvez gelişimle ilgili ben 40 haftada doğum yaptım arkadaşının ki büyük ihtimalle gırecektır çünkü daha yedi aylık
mervee123_ susaMom_ anladım teşekkür ederim benim bu konu ile ilgili bilgim yoktu bende yaşaynlardan bilgi alayım diye post attım
susaMom_ mervee123_ Rica ederim tabi ki zaten forumun amacı bu ben yaşamadım ama araştırdığım bir konuydu