Melevcen52 Arkadaşlar 8 haftalığım bugün kese var hala daha kalp atışı bebek yok gerçi keseyim bile geç gördüm 5 haftalıkken görememiştim 6 da gördük..geç döllenme de olabilirmiş..kalp atışını geç duyan oldumu?kaçıncı hafta duydunuz
ug_fa-3diplomalianne Melevcen52 canım stres yapma 9 ve sonrasında duyanlar vat dediğin gibi geç döllenmedir
Emelcannn Melevcen52 ben 6 haftalıkken keseyi gördüm haftaya gel kalp atışını duyarız demişti duyamamıştım haftaya yine gel dedi gittim 8 haftalıkken kalp atışını duyduk geç döllenme olmuş bi hafta ileri attı son adetimi 7 haftalık olarak devam ettik öyle duydum şuan 29 haftalık olduk