Geç döllenme ihtimali yüksek bir de araştırmalarıma göre doktorun kullandığı makinede çok etkili oluyormuş o yüzden haftaya çağırması normal endişelenmeyin. Her şey çok güzel olur İnşallah. bu arada ben de 6. Haftada gittim ama keseyi gördü ama içinde bebeği ölçemedi