gulseviimm Fetal DNA yaptırdım doğruluk oranı daha yüksek. Herhangi bir zararı yok. İkili de yanılma payı yüksek herhangi bir bulgu görürse tekrar Fetal DNA istiyor o nedenle ben en başında yaptırmak istedim ve fetal de çok daha fazla hastalığa bakılabiliyor