Duygu_09 bende 20.haftamdayım ama gebeliğimin başından beri ishal sorunum oldu doktoruma söylediğimde önce 13.haftamda folik asidimi kestik yan etki olarak yapabiliyormuş diye ki gerçekten de durdu sonra demir ve magnezyum kullanmaya başladım tekrardan başladı. kontrol haftam geldiğinde soracağım bakalım, bol bol su içmeyi ihmal etmeyin sıvı açığını kapatmamız önemli