Simbad [silindi] ben yaklasik 3 hafta once sormustum akademi hastanesi normal dogum 3600 demisti yanlis hatirlamiyorsam
[silindi] Deletedmom0909 Erkan beyin muayene ücreti farklı doğum ücreti de farklı mı bilginiz var mı hangi doktor a gidiyorsunuz
Deletedmom0909 [silindi] hiç bilmiyorum canım temel beye gidiyorum erkanın ne özelliği varmış ki 😂 ne kdr muayene ücreti onun
Deletedmom0909 [silindi] hadi yaa ne alaka acaba sanki napıyo aynı şeyi😂 benimki 115 TL ama ben aşağıdaki bankodan bilgi aldm şu doktorun şu kadar derdi ayrı ayrı olsaydı
[silindi] Deletedmom0909 doktor ismini sormadiysalar eğer hepsi aynidir o zaman kaç haftalıksin peki 😊
hunilimom Bsra77 hiç bilmiyorum muayene ücreti 100 tl olmuş bende şaşırdım nasıl o kadar yükselir diye onlara da çok gelince başka hastaneye gideceklermiş
Aipek Bsra77 bende en son 2300 duydum 4000 i duyunca şok oldum değildir ya yılbaşından önce 2300 Dü daha kaç ay geçti üzerinden
Bsra77 hunilimom evet bende Ahmet coşkana gidiyorum son 5 günüm muayene 100 oldu ama doğum fiyatlarını sormadım normal bekliyoruz ama gelmezse diye 4 bin çok gerçekten. Hangi hastaneye geçtiler acaba?
hunilimom Bsra77 kandıra da oturuyorlar sanırım izmite yada kandıra ya gitti çok muuhabetim olmadigi icin soramadim bende ahmet beyi çok istedim gitmeyi ama ücretler gerçekten çok.pahali şubat sonu da %5 gibi bor zaman daha gelicekmis