Sendenbanakalan Kızlar bir gebenin günlügü strip test ve norml test elimde ikisinide yaptım yanlış olmasın diye adetim 1 temmuzda bitti
Sendenbanakalan Dün yapmamıştım test .ama degelndirme bir günde bir yapıyorum bebiş icin🩷🥹🤲 inşallah nasip olur saglıkla bugünde degelndireyim o zaman teşekkür ederim 🩷