Ayazakyol14_ Biz çarşamba öğreneceğiz inşallah iki oğlum var 10 sene aradan sonra bu gebeliğim oldu sanki ilk gebeliğim gibi çok heyecanlıyım rabbim herkesin sağsalım kucağına almayı nasip etsin bizimde inşallah
Kitlik_irm Ayazakyol14_ sağlıkla kucağınıza alın☺️ biz cumartesi günü öğrendik 1 oğlum var di 2 oğlum geliyor 🙏☺️
Ozgemlym Ayazakyol14_ ayy bugün yine göstermedi bizim 🤣 çarşamba özelde randevum bakalım bide orda göstercek mi 🥰 sağlıkla gelsin bebişiniz benimde 5.5 yaşında kızım bende ilk gibi heycanlandım ama son 1 haftadır geldi heycan yoksa yoktu
hamilegunlugum5 Ayazakyol14_ biz hala öğrenemedik 🫣 bebeğim ya açmıyor ya da çapraz yapıyor bacakları doktor bir erkek bir kız dedi hala net bişey yok detaylıyı bekliyorum